čtvrtek 9. června 2016

Nejnovější filmové zážitky

Zjistila jsem, že ty celočlánkové recenze se mi píšou fakt těžce. Těžce a těžkopádně. Napadlo mě, že psaní článků, kde popíšu více filmů, by mi mohlo vyhovovat lépe. Bohužel, další otázkou v tento okamžik je, dokážu si udržet tempo sledování nějakých filmů? Ani momentálně jich není zrovna nejvíce. Já, když už mám čas si něco zkouknout, raději obvykle zvolím seriál, který je mnohy časově náročnější, ale přeci jenom vždy věnujete 20 až 60 minut jednomu dílu místo toho, abyste něčemu věnovali 2 hodiny a více. Dává to smysl? Mně ano. Každopádně, vzhůru k mým povzdechům nad nejnovějšími trháky.



X-Men: Apokalypsa

Hned na začátek vám řeknu - ne, z tohohle filmu jsem tedy rozhodně nadšená nebyla. Jako milovník X-Menů jsem čekala hodně, a asi jsem neměla, chci říct, podívejme se jenom na samotný trailer. (Proto mě i stále rmoutí, že to má na ČSFD 73 %, Rotten Tomatoes to ale hodnotí blíže k mému názoru, a to 47 %). Každopádně je to antisemitistické (ne, opravdu se nehodí tahat slečnu v koženém oblečku ala spodní prádlo do Osvětimi), trapně to využívá klišé "moje manželka je mrtvá", a ach bože, ten Erik trpí! Ale teď je na dobré straně, i když nejdřív zničil polovinu světa, než změnil názor, ale to se nepočítá. Ne, opravdu, je jen určité procento nesrovnalostí, které dokážu unést, než se z toho nervově složím.

Alenka v říši divů: Za zrcadlem 

Bohužel, i nová Alenka mě lehce zklamala. Body nahoru za kapitánský oblek Alenky! Body dolů za ten šovinismus, který tam prostě musel být i poté, co se Alenka prokázala jako zručná kapitánka. (Argumenty typu "taková ta doba byla" chápu, ale máme až moc filmů, které se na ně ohlíží, copak je to v téhle době nějaká kreativní zpráva? Chce to už nějakou inovaci.) Pak nebudeme zmiňovat fakt, že osud celé Říše Divů záleží na manýrech Kloboučníka. Jisté trhliny v tom scénáři prostě a jednoduše byly. Na druhou stranu bych doporučila jít na tenhle film v angličtině. A nesledovat titulky. Jinak si vůbec neužijete ty puns. Kočka Šklíba je totiž just on Time.

Kapitán Amerika: Občanská válka

Už je to nějakou dobu, co je tento film v kinech. Asi už tam ani není. Třebaže já jsem byla na premiéře, oficiální review podávám až teď, jelikož jsem strašně zpomalený člověk. Tenhle film se mi, narozdíl od těchto dvou nových inscenací, velmi líbil! A vřele bych ho doporučila všem Marvel fanouškům. Panovala ohledně něj taková nejistota, já jsem popravdě sama byla trochu skeptická, ale nakonec mě příjemně překvapil - byl naprosto fantastický. Narozdíl od Batman vs Superman (na čemž jsem také byla, ale to review podávat nebudu, to už bylo fakt dávno) tam věci dávaly smysl, což člověk vždy ocení.

Ant-Man

Na závěr zmíním film, který jsem viděla předevčírem, když jsem si hryzala nehty ze zkoušky a řekla si, že na to peču. (Stejně jsem měla jedničku. Vařil mě tam jen pět minut.) Ant-Man mě příjemně překvapil, jelikož jsem od něj neočekávala mnoho. Jak filmy, od kterých mnoho neočekáváte, mohou překvapit! (Nebo potvrdit vaše očekávání.) Trochu mě zklamalo, že The Wasp je nyní kanonicky mrtvá, ale film opravdu nebyl taková katastrofa, jako kterou jsem si ho představovala. A na Ant-honyho nikdy nezapomenu.
  
To bude za tento článek vše. Nebudu tady říkat, že teď se rozhodně budu dívat na víc filmů, ale tak možná, že i jo. (Poslední zkouška příští čtvrtek!)

Žádné komentáře:

Okomentovat