neděle 15. ledna 2017

Zkouškové!

Udělala jsem si takové předsevzetí - aspoň jednou za týden tady publikovat jeden článek. Zatím se mi to více méně dařilo. Myslím. Byly tam nějaké prodlevy, ale vždycky jsem si vzpomněla, že bych vlastně měla tenhle týden ještě něco napsat.

Tak teď koukám na ten blog a vidím, že od minulé neděle uběhlo dalších sedm dní. Týden! Jenže já mám zkouškové a nic smysuplného teď ze sebe nevyplodím, takže o tom teď ten článek více méně je.
Krátce v tomhle článku ale uvedu skvělý prokrastinační prostředek, do kterého jsem se o Vánocích dostala a upřímně se stále sama sobě divím. Overwatch! 

Já, člověk, který nenávidí MOBA hry, si koupil Overwatch.

Ale zatím mě to baví. Až na pár idiotů, na které jsem narazila, je ta komunita docela v pohodě. Ale samozřejmě nehraju competitive, to bych ihned změnila názor. Takže pokud hrajete na evropském serveru a nevadí vám můj nízký level (teď mám snad 33 nebo tak nějak), můžeme hrát někdy spolu. 

Taky samozřejmě za podmínky, že Overwatch hrajete na počítači. Hit me up v komentářích!

Nyní se však vracím zpět ke studiu. Znalostem zdar.

Žádné komentáře:

Okomentovat