pátek 28. října 2016

Podívejme se, kdo zase přidává velké hovínko!

Já. Protože jsem takové líné hovínko.

Vymýšlení článků na tenhle blog není zase tak těžké a popravdě již několik nápadů mám. Avšak prostě a jednoduše si ve svém volném čase vyberu dělat něco jiného. Většinou hrát počítačové hry, psát či přemýšlet o všech svých chybách. 

Každopádně začal nový semestr a množství mého oblíbeného času tomu odpovídá. Jakože ho moc nemám.

Samozřejmě, problém spočívá a bude spočívat v tom, že se v té české blogerské komunitě už nepohybuji tolik, jako dříve, avšak to zatím nechme stranou.

O čem bych tedy mohla v následujících dnech blogovat? Nuže, mám připravené nějaké články o psaní, protože to mě baví psát a připadá mi, že vás to baví i nejvíce číst. Poté si to možná neodpustím a vyjádřím se k politice, protože to, co se tady poslední dobou děje, je strašné, hrozné, děsivé a popravdě, dechberoucí. Normálně si politické komentáře opravdu odpuštím, protože nejsem 100% expert a pak si připadám, jako bych mluvila o něčem, čemu úplně nerozumím, avšak nespravedlnost a cenzuru snad rozpozná každý.

Nevím, jestli se úplně vrátím ke knižním, filmovým a seriálovým recenzím. Popravdě mě to zase tak psát nebaví a hlavně mi to přijde jako takové "výplňkové" články. Dalším faktem je, že nyní převážně načítám českou literaturu na příští rok ke státnicím a tyto knihy se mi zde úplně recenzovat nechce. 

Víte, když jsem takovéto články psala zpátky na svém blog.cz blogu, připadalo mi to vždycky takové... hloupé. Takovéto popravdě zbytečné články, avšak podle mě nutné, jelikož jsou vcelku informativní, se vylouply na titulce. Ach, nechci znít ošklivě, ale jsem tak ráda, že jsem pryč.

Žádné komentáře:

Okomentovat